Translate

wtorek, 1 grudnia 2015

KSIAŻKĄ, TYM RAZEM NIE POD STRZECHY, A DO SZKÓŁ I UNIWERSYTETÓW



Poezja Anny Rudawcowej w Szkołach im. Sybiraków.

Za wysłane książki do Szkół im. Sybiraków otrzymałem wiele podziękowań i listów z podziękowaniami, a nawet w rewanżu  jedna ze szkół przysłała mi  kilka książek o tematyce sybirskiej. W każdym liście zapewniano mnie o bezwzględnym wykorzystaniu poezji mojej mamy poetki-sybiraczki w programie nauczania i w zajęciach pozalekcyjnych oby młodzież poznała więcej szczegółów o  masowych zesłaniach Polaków na Sybir przez okupantów sowieckich w 1940 roku. Przykładem  takiego podziękowaniem jest  list w pięknej okładce z logo Gimnazjum im. Sybiraków z Augustowa, które już niejednokrotnie wykorzystywało poezję Anny Rudawcowej w  recytacjach i konkursach. Dlatego postanowiłem z pośród wielu podziękowań zaprezentować to, które otrzymałem przed kilkoma dniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz