Translate

środa, 29 lutego 2012

MOJE MIASTO

GLIWICKIE LWY

Urbo Gliwice,estas urbo en kiu mi loĝas preskaŭ 60 j.Vere dirante mi ne naskiĝis tie ĉi, sed en la rezulto mia longa restado kaj alkumitiĝo mi ekamis ĝin.Promenante tra la urba stratoj ĝoigas ĝia disvolviĝo, novaj objektoj,novkonstruitaj kaj renovigitaj.Diversaj valoroj estas akoraŭ pli multe, tamen ne eblas ĉiujn detale nomi, ĉar nur plej grava estas ĝenerala impreso. Čie estas videbla zorgo, pri kiu klopodas Urba Registaro, precipe en lastajn dekkelkajn jarojn. Afero ŝajnas esti mirinda,  sciante kiel aspektas nuntempe ekonomijajn  kondiĉoj en Pollando.Urba Estro bone mastrumas, kaj pronbable bone profitigas uniajn fundusojn. Mi deziras sekvajn sukcesojn! Por montri kiel bela kaj moderna okazadas nia urbo mi faris kelkajn filmetojn aŭtune 2011j.





W Gliwicach mieszkam już przeszło 60 lat, wprawdzie tutaj się nie urodziłam ,ale tak długi pobyt i przyzwyczajenie spowodowały ,że pokochałem to miasto. Spacerując po ulicach można zobaczyć jak rozwija się miasto jak są odnawiane i budowane domy i inne obiekty. Wiele  dobrych cech można by tu wymienić, jednak najważniejsze jest to jakie ogólne wrażenie sprawia jego wygląd. Widoczna jest tu troska Zarządu Miasta szczególnie w ostatnich kilkunastu latach, chociaż trochę to dziwne bo znane są obecne kłopoty finansowe Polski. Z tego wynika, że Prezydent Miasta dobrze gospodarzy i dobrze wykorzystuje fundusze unijne. Życzę mu dalszych sukcesów! Aby pokazać jak pięknym i nowoczesnym miastem stają się Gliwice, zrobiłem jesienią 2011j kilka filmików.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz