Translate

sobota, 7 stycznia 2012

MIŁE ZASKOCZENIE


Po powrocie z świątecznego wypoczynku w Krynicy, w mojej poczcie mailowej znalazłem wiele życzeń od moich kolegów i koleżanek oraz przyjaciół za co serdecznie wszystkim dziękuję, a jednocześnie przepraszam, że ja to uczyniłem tylko za pomocą mego Bloga. W poczcie znajdowały się również życzenia od mego włoskiego przyjaciela esperantysty i znakomitego piosenkarza Manuela Rovere.
Dodatkową niespodzianką były dwie nowo nagrane piosenki  z okazji Bożego Narodzenia, oczywiście w języku Esperanto. Ponieważ  tych nagrań nie mogłem  tu zaprezentować w zamian zamieściłem inną również piękną piosenkę wykonaną podczas jednego z licznych jego występów dla esperantystów jak i również dla nie esperantystów.
  
Post mia reveno el ripozloko Krynica, inter ricevitaj bondezirojn, mi trovis
mesĝon de bone konata al ĉiujn esperantistiojn, Itala kantisto Manuel Rovere.  Grndega syrprizo por mi estis, alligitaj, du nove speciale creitaj kontoj okaze de Kristnaska Festo, kaj belege prezentita per la autoro. Bedaurinde ne estis eble publikigi ilin ĉi tie. Anstataŭe, ankaŭ belega kanto kun filmeto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz